Technické problémy počas online lekcie
Rozhodli ste sa pre lekcie online, ale narážate na problémy? Nič sa nedeje! Skúste tieto kroky:
Zlá komunikácia
Problémy s komunikáciou môžu súvisieť s Vaším pripojením alebo pripojením osoby, s ktorou hovoríte.
Odporúčame Vám skontrolovať rýchlosť Vášho pripojenia. Pokiaľ máte slabé wifi pripojenie, odporúčame:
1. Ak používate počítač, prepnite na káblové pripojenie.
2. Použite režim mobilných dát 4G/5G.
Problém s prehliadačom
Prístup ku kamere je možný z rôznych prehliadačov. V niektorých verziách systému Windows však môže dôjsť k nekompatibilite s prehliadačom Google Chrome. Pokiaľ je to Váš prípad, odporúčame použiť Mozilla Firefox.
Problém s mikrofónom alebo fotoaparátom
Návrh 1: Zmeňte nastavenie lekcie
1. Prejdite na ikonu troch bodiek a potom na nastavenie.
2. Prejdite na kartu zariadenia, otvorte rozbaľovaciu ponuku fotoaparátu, mikrofónu a zvukového výstupu a prijmite oprávnenie.
3. Kliknite na tlačidlo „prijať“.
Návrh 2: Zmeňte oprávnenia z prehliadača Google Chrome
1. Prejdite do prehliadača Google Chrome.
2. Kliknite na ikonu troch bodiek vpravo hore.
3. Kliknite na "nastavenia".
4. Kliknite na "súkromie a zabezpečenie".
5. Kliknite na nastavenie webových stránok.
6. Vyberte kameru alebo mikrofón a skontrolujte, či je Vaša kamera alebo mikrofón autorizovaný a Superprof nie je súčasťou stránok blokovaných Vaším prehliadačom.
Návrh 3: Zmeňte oprávnenia v nastaveniach systému Windows v počítači
Prejdite do "nastavenia" systému Windows.
Prejdite na "súkromie".
Skontrolujte, či je pre zariadenie povolený prístup k fotoaparátu.
Povoľte možnosť „povoliť aplikáciám prístup k fotoaparátu“.
V časti „Vyberte, ktoré aplikácie z obchodu Microsoft Store majú prístup k fotoaparátu“ povoľte „vyhľadávanie vo Windows“, „fotoaparát“ a „konektor aplikácií“.
Pre mikrofón postupujte rovnako.