Sekcia pre študentov

Technické problémy počas online lekcie

Rozhodli ste sa pre lekcie online, ale narážate na problémy? Nič sa nedeje! Skúste tieto kroky:

Zlá komunikácia

Problémy s komunikáciou môžu súvisieť s Vaším pripojením alebo pripojením osoby, s ktorou hovoríte.
Odporúčame Vám skontrolovať rýchlosť Vášho pripojenia. Pokiaľ máte slabé wifi pripojenie, odporúčame:

  • 1. Ak používate počítač, prepnite na káblové pripojenie.

  • 2. Použite režim mobilných dát 4G/5G.


  • Problém s prehliadačom

    Prístup ku kamere je možný z rôznych prehliadačov. V niektorých verziách systému Windows však môže dôjsť k nekompatibilite s prehliadačom Google Chrome. Pokiaľ je to Váš prípad, odporúčame použiť Mozilla Firefox.

    Problém s mikrofónom alebo fotoaparátom
    Návrh 1: Zmeňte nastavenie lekcie

  • 1. Prejdite na ikonu troch bodiek a potom na nastavenie.

  • 2. Prejdite na kartu zariadenia, otvorte rozbaľovaciu ponuku fotoaparátu, mikrofónu a zvukového výstupu a prijmite oprávnenie.

  • 3. Kliknite na tlačidlo „prijať“.


  • Návrh 2: Zmeňte oprávnenia z prehliadača Google Chrome
  • 1. Prejdite do prehliadača Google Chrome.

  • 2. Kliknite na ikonu troch bodiek vpravo hore.

  • 3. Kliknite na "nastavenia".

  • 4. Kliknite na "súkromie a zabezpečenie".

  • 5. Kliknite na nastavenie webových stránok.

  • 6. Vyberte kameru alebo mikrofón a skontrolujte, či je Vaša kamera alebo mikrofón autorizovaný a Superprof nie je súčasťou stránok blokovaných Vaším prehliadačom.


  • Návrh 3: Zmeňte oprávnenia v nastaveniach systému Windows v počítači

  • Prejdite do "nastavenia" systému Windows.

  • Prejdite na "súkromie".

  • Skontrolujte, či je pre zariadenie povolený prístup k fotoaparátu.

  • Povoľte možnosť „povoliť aplikáciám prístup k fotoaparátu“.

  • V časti „Vyberte, ktoré aplikácie z obchodu Microsoft Store majú prístup k fotoaparátu“ povoľte „vyhľadávanie vo Windows“, „fotoaparát“ a „konektor aplikácií“.

  • Pre mikrofón postupujte rovnako.